Jeg vant fotokonkurransen | Kristin B. Bruun
Jeg vant fotokonkurransen til Ski hagelag 2014. Takk og takk! Men – har de åpent om vinteren? Må få brukt opp det gavekortet en dag. 🙂
Kristin B. Bruuns side av nettet
Jeg vant fotokonkurransen til Ski hagelag 2014. Takk og takk! Men – har de åpent om vinteren? Må få brukt opp det gavekortet en dag. 🙂
Tim Flach tenker annerledes om det vi ser til vanlig.- Kan du skrive om disse tre fotografene? Du har god tid! Så klart, så spennende, og så nervepirrende da jeg plutselig fikk en fullpakket uke til deadline. Jeg ante ikke noe om naturfoto eller naturfotografer, … Fortsett å leseFlach, Hagman, Ousland på Norsk Naturfotofestival 2014 | Kristin B. Bruun
Det er fint i skogen. Kanskje kommer prinsen.
Høsten 2011 stilte jeg ut foto fra Nesodden i Flasken Lunsj og Vinstue. Jeg fotograferte nonfigurativt på land, og figurative utsnitt ved vann i perioden april – juni 2011. Alle bildene er tatt i skogen bak Skoklefalltjernet, og ved Fjellstrand brygge på Nesodden. Prosjektet er gjennomført utelukkende … Fortsett å leseNå følger før | Kristin B. Bruun fotoutstilling 2011